Reizen door Midden-Amerika - Reisverslagen van Cleo - WaarBenJij.nu Reizen door Midden-Amerika - Reisverslagen van Cleo - WaarBenJij.nu

Reizen door Midden-Amerika

Op 1 februari vlieg ik naar Guatemala. Daar zal ik de eerste 5 weken in Antigua verblijven in een gastgezin. Ik heb 5x per week Spaanse les en zal de rest van mijn tijd opvullen met het verkennen van de prachtige omgeving daar en hopelijk wat salsa lessen en andere leuke activiteiten. Na deze 5 weken ga ik rondreizen door de landen in Midden-Amerika en moet ik uiteindelijk uitkomen in San Jose (Costa Rica) voor mijn vlucht naar New York op 20 april!

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2012

Granada, Montezuma, Santa Teresa en NYC

09 April 2012

Van eiland naar vulkaan naar eiland......

25 Maart 2012

Foto's

25 Maart 2012

Duiken!!!!!

14 Maart 2012

Mijn laatste avonturen in Antigua en off I gooooo
Cleo

Actief sinds 23 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13160

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 26 April 2012

Reizen door Midden-Amerika

Landen bezocht: