En dan hier het bewijs! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Cleo - WaarBenJij.nu En dan hier het bewijs! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Cleo - WaarBenJij.nu

En dan hier het bewijs!

Door: Cleo

Blijf op de hoogte en volg Cleo

14 Februari 2012 | Guatemala, Antigua

http://antiguadailyphoto.com/2012/02/12/guatemala-breaks-guinness-record/#.Tzrcy4FhC6s

221 personen in een Chickenbus! En ik was nummer 110 wat betekent dat ik midden in deze drukte stond! (Poging 1 was mislukt, toen lag ik in het bagagerek)

Ook heb ik wat foto´s bij de verschillende berichten geplaatst, dus ook bij mijn eerste en tweede bericht. Er komen meer foto´s!

Verder staat er op de planning:

Salsalessen

Een artnight, waarbij we gaan schilderen bij iemand thuis (de foto van de geschilderde foto heb ik gemaakt tijdens mijn eerste "artnight")

Andere dorpjes bezoeken waar je cowboylaarzen kan laten maken voor
maar 30euro!

Een Venetian masquarade ball, waarbij ik een lange rode jurk tot aan de grond draag die ik voor 5euro op de kop heb kunnen tikken op de tweedehands markt hier!

Een nachtje slapen op een hippie avocado boerderij met liveband en BBQ en many more.......

Adios amigos!
Hasta Luego!

  • 15 Februari 2012 - 08:09

    Angèle:

    Lekker knus in de bus!! Have a good time!! dikke knuffel

  • 15 Februari 2012 - 12:46

    Opa En Oma:

    Lieve Cleo,
    Leuke foto's.Je hebt het kennelijk erg naar je zin. gaat het naar wens met de Spaanse les? Hier alles oke Kus Opa Oma

  • 15 Februari 2012 - 19:52

    Frans:

    Leuke verhalen Cleo. Goed naar je zin daar zo te lezen. Veel plezier.

    X Frans

  • 16 Februari 2012 - 18:05

    Wilma Peijster:

    Geeft niks hoor als je cowboylaarzen iets te groot uitvallen! ;-))

  • 18 Februari 2012 - 12:54

    Adrienne:

    duurde zeker vreselijk lang voordat die 221 personen in de bus waren.

  • 23 Februari 2012 - 16:12

    Floor:

    haha Mooie foto cle! Super lachen!
    En je planning ziet er goed uit, wil ook cowboy laarzen!!
    Geniet ervan schat,
    veel liefs uit Kenia!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cleo

Actief sinds 23 Jan. 2012
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 13170

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 26 April 2012

Reizen door Midden-Amerika

Landen bezocht: